ردکردن این

بهترین قالیشویی در اصفهان کدام است؟

بهترین قالیشویی در اصفهان کدام است؟

یکی از وسایل ضروری در هر خانه ایرانی، فرش است که در طرح های گوناگونی بافته می شود. در حالت کلی فرش به دو دسته فرش ماشینی و فرش دستباف تقسیم می شود. فرش دستباف یا فرش ابریشمی از الیاف های مختلفی مانند پشم و ابریشم بافته می شود. همچنین پرکاربردترین فرش های ماشینی موجود در بازار از جنس آکریلیک، پلی استر و پلی پروپلین هستند. الیاف و جنس فرش مهم ترین نکاتی است که در هنگام شستشوی انواع فرش باید در نظر گرفته شود. بنابراین یک قالیشویی معتبر باید فاکتورهای مهمی همچون روش شستشوی انواع فرش، بهترین مواد شویند و پیشگیری از آسیب رسیدن به فرش را باید در نظر بگیرد. قالیشویی حکیم یکی از همین مراکز معتبر محسوب می شود. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با ویژگی های قالیشویی حکیم و خدمات ارائه دهنده آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ویژگی های قالیشویی حکیم

قالیشویی حکیم یک قالیشویی معتبر و مجاز است و به عنوان بهترین قالیشویی در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. این قالیشویی با استفاده از مجهزترین دستگاه ها، فرش های شما را شستشو و تحویل می دهد. تمامی قیمت ها در قالیشویی حکیم مطابق با نرخ اتحادیه است. به طور کلی دغدغه ما شستشوی خوب فرش همراه با حمل و نقل سریع و بدون اتلاف وقت می باشد. رضایت بالای مشتریان از این قالیشویی باعث شده که با آسودگی خاطر شستشوی فرش های خود را به آن بسپارند.

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف

شستشوی فرش دستباف نسبت به سایر فرش ها بسیار اهمیت دارد و باید با دقت بیشتری انجام شود. نوع رنگرزی فرش های دستباف به گونه ای است که در زمان شستشو رنگ پس می دهند و به همین علت باید آن ها را با بهترین مواد تثبیت رنگ شستشو داد تا فرش ها آسیب نبینند. شستشوی فرش های ماشینی با توجه به جنس آنها به روش مکانیزه راحت تر است و آسیب کم تری به آن وارد می شود. به طور کلی، شستشوی فرش یکی از موارد مهم در نگه داری آن است و اگر طبق استاندارد انجام نشود موجب از بین رفتن و خرابی آن ها می شود. اگر برای شستشوی فرش ماشینی و دستباف به دنبال بهترین قالیشویی هستید روی ما حساب کنید.

خدمات ارائه دهنده قالیشویی حکیم

قالیشویی حکیم با بکارگیری کادر مجرب و متخصص و جهت اطمینان از رضایت مندی مشتریان خدمات گوناگونی در زمینه شستشوی حرفه ای انواع فرش ماشینی، دستباف و تابلو فرش، رفوگری، رفع هر گونه رنگ و لک بدون آسیب رسیدن به فرش، تعمیر و بافت ریشه نو برای انواع فرش و تابلو فرش و خشکشویی انواع مبل و موکت با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک انجام می دهد.
شستشو و لکه گیری در این مرکز معتبر با به کارگیری دانش و تخصص کافی در شناخت فرش و مواد شوینده مصرفی صورت می گیرد. قالیشویی حکیم با قرار داشتن در پوشش اتحادیه صنفی و به عنوان یک قالیشویی با سابقه در اصفهان توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب کند تا بتوانند با اطمینان خاطر بهترین خدمات را با قیمت مصوب از این مرکز دریافت کنند.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

آخرین مطالب