ردکردن این

باسابقه ترین قالیشویی در اصفهان کدام است؟

باسابقه ترین قالیشویی در اصفهان کدام است؟

این روزها مکان مناسب و فرصت کافی برای شستشوی فرش ها وجود ندارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از خدمات قالیشویی استفاده می کنند. قالیشویی تنها به شستن فرش ها اختصاص ندارد و خدمات این مؤسسه ها شامل مواردی مانند شستشوی موکت، مبل، پتو، ریشه زنی، شیرازه زنی، تعمیر قالی و غیره نیز می شود. از طرفی، این وسایل ارزشمند و حتی آسیب پذیر می باشند. به عنوان مثال، تابلو فرش، قالی قدیمی، فرش دستباف، مبلمان و موکت ها کالاهایی هستند که ارزش مادی و معنوی بسیاری دارند. در نتیجه یک قالیشویی باسابقه و معتبر می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

سابقه خدمات قالیشویی حکیم

در شهر اصفهان قالیشویی های بسیاری مشغول به فعالیت هستند. این کار نیز همانند کارهای دیگر در جاهای مختلف شهر انجام می شfijvdkود و خیلی از افراد هستند که در روزهای ابتدایی کارخود، به دلیل نداشتن پشتوانه مالی و یا نداشتن تجربه کافی در زمینه مدیریت پرسنل، کار خود را رها کردند. و همچنین بسیاری از افراد که در این حرفه فعالیت دارند برای جلب مشتریان بیشتر با تخفیف های غیرمنطقی و دادن انواع کادو، نتوانستند در ارائه خدمات بهتر موفق شوند. از طرفی، شرکت هایی هم هستند که در ارائه خدمات خود همیشه موفق بوده اند و به نوعی آن ها را همه می شناسند. قالیشویی حکیم، بهترین قالیشویی در اصفهان است و دوست داریم از تجربه 19 ساله خود استفاده کنیم و به شما مشتریان عزیز خدمات بهتری را ارائه دهیم.

مجوزهای یک قالیشویی خوب

یک قالیشویی خوب و معتبر باید پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان آن شهر داشته باشد و همچنین آدرس محل کار او باید کاملا مشخص و کدپستی داشته باشد. به این دلیل که هر وقت مشتری دوست دارد فرش هایی که به قالیشویی فرستاده است را از نزدیک ببیند که چگونه و با چه مواد شوینده ای آن ها را شستشو می دهند. به طور کلی، هر مشتری اختیار دارد که فرش های خود را ببیند که به چه صورت آن ها را می شویند.

اتحادیه قالیشویان هرساله لیست قیمت ها و نوع شستشو را به قالیشویان مجاز و معتبر می دهند و قالیشویان موظف هستند که خدمات خود را مطابق با نرخ اتحادیه ارائه دهند. اگر قالیشویانی که می خواهند فرش های شما را با نرخی کم تر از نرخ اتحادیه برای شستشو ببرند و یا در پشت تلفن قیمت های غیرمعقول گفته باشند، حتما شک کنید و قبل از هر اقدامی از سایت اتحادیه در خصوص مجاز بودن قالیشویی اطمینان کامل داشته باشید و فرش های خود را به هر قالیشویی نسپارید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

قالیشویی حکیم با بیش از 19 سال سابقه درخشان در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، بی شک یکی از معتبرترین و باسابقه ترین قالیشویی هایی است که در شهر اصفهان واقع شده است. علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری مانند لکه گیری و رنگ برداری، رفوگری و مرمت فرش را نیز انجام می دهد. از دیگر خدمات بی نظیر قالیشویی حکیم می توان به شستشوی قالی های خاص و نفیس اشاره کرد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

آخرین مطالب