ردکردن این

قالیشویی دروازه شیراز

همانطور که میدانیم، فرش، از جمله مهم ترین و اصیل ترین سرمایه ایرانی بوده و حاصل ذوق و هنر ایرانیان می باشد. فرش، یکی از محصولاتی است که به خانه جلوه و زیبایی خاصی می بخشد، ولی با این وجود لازم است به درستی از آن نگهداری شود. یکی از راه های نگهداری و مراقبت از فرش، تمیز نگهداشتن و دور کردن آن از هر گونه آلودگی و ناپاکی است. شستشوی فرش و مبل شویی در اصفهان از جمله کارهایی سخت و دشوار است که از قدیم الایام بصورت سنتی و دستی انجام می گرفت، اما به مرور زمان، قالیشویی هایی روی کار آمدند که وظیفه ی انجام این کار را بر عهده گرفتند. قالیشویی حکیم در دروازه شیراز، یکی از بهترین و با کیفیت ترین قالیشویی در سطح استان اصفهان می باشد که با سابقه ای نزدیک به دو دهه، بعنوان بهترین قالیشویی در اصفهان شناخته می شود. علاوه بر این، این مرکز، زیر نظر اتحادیه قالیشویی در اصفهان است که با بروز ترین دستگاه ها همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده، آماده خدمت رسانی به به همشهریان محترم استان اصفهان به ویژه محدوده دروازه شیراز می باشد.

قالیشویی دروازه شیراز | قالیشویی حکیم

ویژگی های بهترین قالیشویی

به طور کلی، عوامل متعددی باعث می شود که اعتبار یک قالیشویی حفظ شده و در ذهن ها ماندگارتر باشد. قالیشویی ها موظفند با ارائه بهترین خدمات، کار خود را تضمین کنند. در صورتی که مشتری از خدمات قالیشویی رضایت کافی را نداشته باشد، می تواند تماس گرفته و درخواست شست و شوی مجدد فرش کند. از همین رو، قالیشویی حکیم، با داشتن ضمانت نامه سلامت، تمامی نکات بهداشتی را رعایت می کند. علاوه بر موارد ذکر شده، یک قالیشویی خوب برای اینکه بهترین عملکرد را در کار خود داشته باشد لازم است دارای یکسری ویزگی هایی از قبیل موارد زیر باشد که عبارتند از:

قالیشویی دروازه شیراز | ghalishoeihakim.com

قالیشویی دروازه شیراز

همشهریان محترم ساکن دروازه شیراز، از جمله مشتریانی هستند که کیفیت شست و شوی فرش برایشان اهمیت قابل توجهی دارد، از همین رو قالیشویی حکیم دروازه شیراز، جهت رفاه و دسترسی آسان مشتریان خود در دروازه شیراز دایر شده که علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری از جمله، رفوگری، ترمیم ریشه، رنگ برداری، مبل شویی، موکت شویی و غیره را نیز ارائه می دهد. یکی دیگر از مزایای این قالیشویی، حمل و نقل مناسب و سرویس رفت و برگشت آن است که مقرون به صرفه بوده و با جزئیات دقیق محاسبه می شود. بنابراین در صورتی که ساکن محدوده دروازه شیراز هستید، میتوانید با دسترسی سریع و آسان به قالیشویی دروازه شیراز، از انواع خدمات آن بهره مند شوید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی حکیم

قالیشویی حکیم، با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، فرش را در چند مرحله شسته و تحویل مشتری می دهد. این مراحل شامل:

دروازه شیراز کجاست؟

دروازه شیراز یا میدان آزادی، در قسمت جنوبی اصفهان و انتهای چهار باغ بالا واقع شده است که پس از احداث مترو، مجسمه کاوه آهنگر نیز در مرکز آن نصب شد. از جمله مناطق مهمی که در این منطقه قرار دارند، مناطقی شامل گلستان شهدا، خیابان چهارباغ بالا، دانشگاه اصفهان، قبرستان تخت فولاد می باشد. علاوه بر این، از معابر های مهمی که به این منطقه متصل می شوند، میتوان به خیابان هایی مانند خیابان دانشگاه، چهارباغ بالا، سعادت آباد، تخت فولاد، مرداویج و هزار جریب نیز اشاره کرد.