ردکردن این

بهترین روش شستن مبل کدام است؟

بهترین روش شستن مبل کدام است؟

مبلمان یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در هر خانه ای است و حتی می توان گفت که بدون مبلمان زندگی بسیار دشوار است. بنابراین همین کاربرد زیاد باعث می شود که رسیدگی به آن ها در مدت زمان کوتاهی باید انجام شود. در گذشته وقتی پارچه مبلمان کثیف می شد، راهی جز تعویض رومبلی و خود مبلمان وجود نداشت. اما امروزه شستشوی مبلمان به وسیله ی تکنولوژی و با استفاده از دستگاه های وکیوم و بدون نیاز به باز کردن رویه انجام می شود. همین موضوع باعث شده است که در قالیشویی علاوه بر فرش شویی، شستن مبل نیز به یکی از خدمات پرطرفدار تبدیل شود. ما در قالیشویی حکیم (بهترین قالیشویی در اصفهان) این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا شستشوی مبل های خود را با آسودگی خاطر به ما بسپارند.

شستن مبل با دستگاه

بکارگیری دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پیشرفته، یکی از روش های مرسوم شستن مبل در قالیشویی است؛ به این صورت که با یک دستگاه مخصوص که حاوی آب و مواد شوینده است بر روی مبلمان کشیده می شود تا کثیفی ها و آلودگی های روی مبل تمیز شود و حتی موجب خشک شدن آن نیز می شود. شستن مبل با دستگاه دارای مزیت هایی است که می توان به سرعت بالای آن، تمیزی ظاهر و عمیق پارچه مبل، افزایش طول عمر و خشک شدن سریع آن اشاره کرد. 

خدمات شستن مبل در منزل

شستشوی مبلمان در منزل یکی از خدماتی است که در قالیشویی حکیم ارائه می شود. کیفیت تمیز کردن مبلمان به استفاده از مواد شوینده و جنس مبل بستگی دارد. تکنسین ما، تمام قسمت های مبل را با دقت کامل نظافت کرده و حتی به تمیز کردن سایر قسمت ها مانند کوسن ها و تشکچه ها نیز اقدام می کنند. برای شستشوی عمیق مبلمان، محلول های مخصوصی را به منظور از بین بردن لکه ها و کثیفی ها به مبل تزریق می کنند و سپس با بخارشوی آن را تمیز می کنند. به طور معمول با دستگاه های پیشرفته و به روش خشک شویی شستن مبل در منزل انجام می شود.

شستن مبل به روش خشک شویی

جنس پارچه هر یک از مبلمان با یکدیگر متفاوت است و برای شستشوی آن باید از مواد شوینده مخصوص و فرچه با درجه زبری مشخص و مناسب استفاده کرد. برای افزایش کیفیت شستشو، تکنسین با تجربه باید سطح پارچه مبل را با فشار مشخصی شستشو دهند. به طور کلی، شستن مبل ها به روش خشک شویی به افراد متخصص و با تجربه  و دستگاه های مخصوص نیاز دارد.

همانطور که گفته شد، شستن مبل باید توسط افراد مجرب انجام شود. به دلیل اینکه پارچه های مبلمان کارکرده نسبت به پارچه های نو از دوام کافی برخوردار نیستند و حساسیت بالایی دارند و باید با دقت هرچه تمام تر شسته شوند. ما در قالیشویی حکیم تضمین می کنیم که مبلمان شما را با بهترین کیفیت ممکن و به شیوه خشک شویی تمیز می کنیم. همه آن چیزی که موجب رضایت مشتریان ما شده است می توان به اعلام تعرفه ها، تحویل به موقع و درست کار و حتی خوش قولی اشاره کرد. یادآور می شویم که قالیشویی حکیم، بهترین مبل شویی در اصفهان است که به طور حرفه ای، فرآیند شستشو و خشک کردن انواع مبلمان را انجام می دهد.علاوب

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

آخرین مطالب